05-8012600 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Isnin hingga Jumaat: 8.00pg - 5.00 petang

PIAGAM PELANGGAN

 Kolej Teknologi Termaju (ADTEC) JTM Kampus Taiping diamanahkan untuk membekalkan tenaga mahir yang terlatih.
 

Dengan itu, kami berjanji :

1. Semua proses permohonan dan pengambilan kemasukan ke ADTEC Taiping dibuat 2 kali setahun. 

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan Selesai Peratus Pencapaian
1 Semua proses permohonan dan pengambilan  kemasukan ke ADTEC Taiping dibuat 2 kali setahun.(Bahagian Pengurusan Pelajar & Latihan) 215 215 100%

 

2. Semakan keputusan kemasukan dilakukan 3 minggu sebelum latihan bermula.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan Selesai Peratus Pencapaian
2 Semakan keputusan kemasukan dilakukan 3 minggu sebelum latihan bermula.
(Bahagian Pengurusan Pelajar & Latihan)
110 110 100%

 

3. Semua tuntutan termasuk bil-bil bayaran akan diselesaikan dalam tempoh masa 14 hari.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan Selesai Peratus Pencapaian
3 Semua tuntutan termasuk bil-bil bayaran akan diselesaikan dalam masa 14 hari.
(Bahagian Kewangan)
49 49 100%

 

4. Memberi respon kepada semua jenis pertanyaan dan aduan  dalam masa 24 jam.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan Selesai Peratus Pencapaian
 4 Memberi respon kepada semua jenis pertanyaan dan aduan dalam masa 3 hari. (PP-BPPL) Pertanyaan
(42)
Aduan
(0)
Pertanyaan
(42)
Aduan
(0)
100%

 

5. Memberi jawapan kepada semua aduan pelanggan dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh aduan diterima dan 7 hari dari tempoh menerima maklumat dari pihak ketiga.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan Selesai Peratus Pencapaian
5 Memberi jawapan kepada semua aduan pelanggan dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh aduan diterima dan 7 hari bekerja dari tempoh menerima maklumat dari pihak ketiga. (PP-BPPL) 2 2 100%