Pusat Latihan Teknologi Tinggi (ADTEC) Taiping diamanahkan untuk membekalkan tenaga mahir yang terlatih.
Dengan itu, kami berjanji :

1. Semua proses permohonan dan pengambilan kemasukan ke ADTEC Taiping dibuat 2 kali setahun.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
1 Semua proses permohonan dan pengambilan  kemasukan ke ADTEC Taiping dibuat 2 kali setahun.(Bahagian Pengurusan Pelajar & Latihan) 240 240

 

100%

2. Semakan keputusan kemasukan dilakukan 3 minggu sebelum latihan bermula.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
2 Semakan keputusan kemasukan dilakukan 3 minggu sebelum latihan bermula.
(Bahagian Pengurusan Pelajar & Latihan)
50 50

 

100%

3. Semua tuntutan termasuk bil-bil bayaran akan diselesaikan dalam tempoh masa 14 hari.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
3 Semua tuntutan termasuk bil-bil bayaran akan diselesaikan dalam masa 14 hari.
(Bahagian Kewangan)
70 70 100% 

4. Memberi respon kepada semua jenis pertanyaan dan aduan  dalam masa 24 jam.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
4 Memberi respon kepada semua jenis pertanyaan dan aduan dalam masa 24 jam. (PP-BPPL)

Pertanyaan
(21)
Aduan
(0)

Pertanyaan
(21)
Aduan
(0)

100%

5. Memberi jawapan kepada semua aduan pelanggan dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh aduan diterima dan 7 hari dari tempoh menerima maklumat dari pihak ketiga.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
5 Memberi jawapan kepada semua aduan pelanggan dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh aduan diterima dan 7 hari bekerja dari tempoh menerima maklumat dari pihak ketiga. (PP-BPPL) 1 1 100% 
FaLang translation system by Faboba