Pusat Latihan Teknologi Tinggi (ADTEC) Taiping diamanahkan untuk membekalkan tenaga mahir yang terlatih. Dengan itu, kami berjanji :-

1. Semua proses permohonan dan pengambilan kemasukan ke ADTEC Taiping dibuat 2 kali setahun.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN (SEHINGGA NOV) TAHUN 2018
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
1 Semua proses permohonan dan pengambilan  kemasukan ke ADTEC Taiping dibuat 2 kali setahun.(Bahagian Pengurusan Pelajar & Latihan) 260 (DTK)
246 (DKM)
260 (DTK)
246 (DKM)
100%

2. Semakan keputusan kemasukan dilakukan 3 minggu sebelum latihan bermula.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN (SEHINGGA NOV) TAHUN 2018
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
2 Semakan keputusan kemasukan dilakukan 3 minggu sebelum latihan bermula. (Bahagian Pengurusan Pelajar & Latihan) 260 (DTK)
246 (DKM)
260 (DTK)
246 (DKM)
100%

3. Semua tuntutan termasuk bil-bil bayaran akan diselesaikan dalam tempoh masa 14 hari.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN (SEHINGGA NOV) TAHUN 2018
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
3 Semua tuntutan termasuk bil-bil bayaran akan diselesaikan dalam masa 14 hari. (Bahagian Kewangan) 42 42 100% 

4. Memberi respon kepada semua jenis pertanyaan dan aduan  dalam masa 24 jam.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN (SEHINGGA NOV) TAHUN 2018
Bil Piagam Pelanggan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
4 Memberi respon kepasa semua jenis pertanyaan dan aduan dalam masa 24 jam. (PP-BPPL)

Pertanyaan - 63
Aduan - 0

Pertanyaan - 63
Aduan - 0
100%

5. Memberi jawapan kepada semua aduan pelanggan dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh aduan diterima dan 7 hari dari tempoh
menerima maklumat dari pihak ketiga.

STATUS PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN (SEHINGGA NOV) TAHUN 2018
Bil Piagam Pelanggan Bulan Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan selesai Peratus Pencapaian
5 Memberi jawapan kepada semua aduan pelanggan dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh aduan diterima dan 7 hari bekerja dari tempoh menerima maklumat dari pihak ketiga. (PP-BPPL) sehingga  Nov 2018 0 0 100% 
FaLang translation system by Faboba